القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت وملف قنوات رسيفر HUGEMAX للاجهزة المتوقفة

سوفت وملف قنوات رسيفر HUGEMAX للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات رسيفر HUGEMAX للاجهزة المتوقفة


طبعا يعني عديت من وبتاع والكلام ده خلصنا كده دلوقت وخلصنا الاي بي تي في تعال , ريموت رسيفر hugemax ,  بقى ايه نخش على الاكستريم علشان نعمل اكتر من اكستريم زي ما احنا قلنا على كل دلوقتي اجهزه الهايبر بقت شغاله وتقبل الاي بي تي في الخارجي ,  لكن انصحك حضرتك ان كل الاجهزه اللي هتنزل جديده دلوقت بتشتغل اي بي تي في عن طريق التليفون تمام بس الهايبر  , منزلش وان شاء الله الاجازه الثانيه اللي بتشغل الارض على طريق يشتغل يشتغل على التليفون يشتغل يشتغل على التليفون دلوقتى , دمج ملف قنوات humax ,  اللي نازله وان شاء الله هتبقى معنا في النهاية شكرا لكم وما تنسوش تدعموني اهلا وسهلا بكم اهم شيء ان انت توفي بوعدك وتجيب ,بصراحه يعني الفيديوهات اللي هي بتبقى توزيع الجوائز صراحه ببقى مكيف منها قوي بابا يعني انا عندي ممكن ما عملتش ,  فيديوهات شروحات و يبقى فيها جدا لو بتاعه الكلام ده وقت بس اللي هو ما بيبقاش يعني مش هنقول مافيهوش جديدة لا بيبقى فيه كده , يعني اللي يجي يقول لك بطلوا كذب على الناس بطلوا غصب عني انا ما الأنترنت نصب عليه انت بتروح المول بيقول لك تعال , برمجة رسيفر humax , يا استاذ كسبت معنا جائزة ويرزقك وهو هيظبطك انا ماليش دعوه وبعدين سيد الناس اللي في النادي اللي اللي تعال ,  حضرتك كسبت معنا جائزه الناس دي من المفروض تتكلم فعلا يعني شوفيهم طريقه كده هوتيل المهم بقى بدل ما لك .


ملف قنوات رسيفر humax


لما تيجى تخش من الف مبروك حضرتك كسبت معانا جايزه وياخذك جوه الله اعلم بقى  , هتدفع ايه ما بتعرفش المهم ما علينا احنا كنا قلنا احنا 25 الف مشترك وبرده برد ثاني على بعض الناس كانت بتسال ياه انت لسه واصل 25200 حبيبي , سوفت وير رسيفر humax ,  انا وصل لي 25000 محترمه يعني انت عارف اليوتيوب اقسملك بالله في زباله الزباله في ناس لسه نيكها وسخه , يعني ايه هو طبعا طبعا طبعا لو قصد منك وش في وش مش هيقدر ينطق كلمه لكن 25000 شخصيه محترمه بس في اليوم الواحد , انا باعمل لا يقل من قال لي يوم باعمل فيه بلوك بتاع حوالي 30 ده بيقول ياه حلو قوي زي الفل لكن في اليوم , ملف قنوات hugemax معالج ali ,  الواحد من 200 ل 300 من 200 ل 300 بلوك بلوك اللي مجنون اللي مريض نفسي مش لكن احنا الحمد لله يعني حتى بعض الناس ,  كان يجي اليوتيوب يقول لي راجع التعليقات بتاعه الناس دي يا ابو نائل ان في احد كان عامل لهم بلوك بس الناس محترمه معي خلاص  , فداء اللي هو عشان بس انت ما تستغربش ولا احنا ماشيين ماشي السلحفاة مافيش مشكله بس عندنا عدد مشتركين من الناس المحترمه  , نختلف في الرأي بمختلف بأدب من وضح وجهة نظر البعض تمام ممكن انت بتحب الجهاز دوت يمكن لاحد ثاني , تحديث رسيفر hugemax ,  شايف ان الجهاز دوت عنده مشكله في بنحاول اللي احنا نقرب وجهات النظر ونحاول ان احنا شرح امكانياته المحدودة في مصر .

ملف قنوات hugemax mini hd


تمام انا كنت قلت لكم ان انا هاروح الصين الناس كلها قعدت تقول لي ان تفعل قلت هتروح السنه دي  , جبت لهم كلهم كرونة الحمد لله مفيش مشكله وعمه اقسم بالله انا كنت لسه بقول للناس كلها انى انا لو رحت الصين وكم كرونة أنا لا يمكن , سوفت رسيفر hugemax ,  كنت هانزل هانزل مصر لها كم من شغل عادي مفيش مشكله بس هو عمتا المصانع دلوقتي قافلة يعني انسى خلاص هيحصل  , لو في الاسعار مش طبيعي الاجهزه هتبتدي ترتفع انترنت الوايرليس وصلت سعرها 75 جنيه وفي ناس دلوقتي ,بتبعها ب 100 جنيه في أسعار غريبه شويه ان شاء الله يعني يرجع واشتغلت ثاني حتى كده كمان أثر في الشاحن يعني انا طالب , احدث ملف قنوات hugemax , حاجات من بيخرب جايه لي من الصين جننوني يعني كل شويه طب اصبر شويه تفوتي طب مش عارف ايه بصراحه يعني ربنا يسترها ,  يعني يلا بينا مبروك عليكم بقى طبعا مبروك على اللي هيفوز اللي هايبر اكس 7 طبعا انا مظبطه لك وبتاع والكلام ده كان في حد , بيسأل فين بقيت الاجازه يعني انت فين بقيت الفيديوهات احنا مش اتفقنا في بداية القناه وقلنا ان احنا لما بنكون عدد مشتركين ,  ويكون عدد الفيديو مع عدد المشتركين يعني مثلا لو احنا 10000 والفيديو جايب 10000 مشاهده بالمنزل جهاز صح مش هو ده , بديل ريموت رسيفر hugemax ,  اللي احنا كنا متفقين عليه وهو ده اللي انا كنت بنزله دايرك ويومها كانت الناس اه بتعمل شير للفيديو هاتو بتاع فاكهه واحده  , اليوتيوب حاطه على من كمية الشكاوي بتاعة ولاد المجنونة بين سبورت حطه على بقى حاطه يعني انا لو وريتك اليوتيوب .

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

14 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع