القائمة الرئيسية

الصفحات

تجديد كود iptv رسيفر شارب ستار h8 للاجهزة المنتهية الصلاحية

تجديد كود iptv رسيفر شارب ستار h8 للاجهزة المنتهية الصلاحية
تجديد كود iptv رسيفر شارب ستار h8 للاجهزة المنتهية الصلاحية



هل قنوات السعودية والقنوات الكويتية كله اي قناه هتلاقيها كمان يشتغل على ثلاث حاجات  , سوفت شارب ستار h8 , يشتغل على الكمبيوتر يشتغل على التليفون يشتغل على الرسيفر يعني قنوات القاهرة والناس يعني بمعنى ان التليفون في جيبك والرسيفر مقفول في البيت التوك توك ايه حلم حصل على التليفون هتفرج لكن الاثنين مع بعض واحد منهم ,  هيقف خلاص مستر سليمان في حاجات كثيره دي طيب زي ما قولتلك خلينا بقى من الخروج من من القنوات خش بقى  , فلاشه شارب ستار h8 , على الجروب اللي هي أوروبا بقى خش بقى يقول لك أوروبا فرنسا القنوات الفرنسية كلها بالكامل لازمه عندك كلها  , لا ده عيب الكيبورد الممثل الفرنسي فاهم قصدك اليد في شكيب خلاص الدنيا كلها مفتوحه عندك سبورت سبورت بقى.

sharp star h8 سوفت


المفروض على بين سبورت الفرنسية عيب موجوده لسه في قربه كلام جميل شغاله كلام زي الفل بصراحة فى حاجات  , تحويل شارب ستار h8 , كتير جدا مش عارف بقى وصل لغايه ايه فخليني انقلب برده ثاني وانا اقعد فرنسيه كثير قوي فما هافضل ,  اقل بندردش في ايه في الموضوع اللي على حاجه ثاني عقبال ممكن نجربها احمد جاء عشان هو ممكن يكون ,  اللي بالي بالك غيرت فيهم لكن المشكلة هنا مش عارف اقعد تعرفيهم شويه كده و الفول اتش دي أشهر القنوات , اللي كمان كنت شفتها خلينا نشوفك روعه نخرج اللي بعثه كده نتكلم من على 10,000 قناه عشان نقعد نقل فيهم عندنا  , وقت الجد 2000 هيقلب لك اللي فات وانت اقرا اللي لسه كلها تمام ارجو مشفره كل اللي انت عايزه فرخه معك زي الفل كلام جميل ,  طبعا واحد من تسعة واحد من 90 لو انت نسيت انا بتكلم من الصفحه ما بتكلمش مع بعض القنوات يا جماعه الدول كلها موجوده كلها موجود ايه رايك لو

طريقة تفعيل iptv شارب ستار h8


بدون ملك الثمان قنوات على بطاقة واحدة بتردد واحد طبعا بتاخد من الجهاز ده على  , احدث ملف قنوات شارب ستار h8 , جهاز ثاني اللي هو بيكون توصل في مكان عالي علشان ستار تستقبل اشارة بتاعته والجهاز ده اللي انا لسه ما  , وصلتلوش طبعا الشبكات ديت فيها المشكله اني مش كل الناس تقدر تستقبل اشارة بتاعتها لانها تحتاج انك تكون في مكان عالي ,  او ما يكونش قدامك حاجه عاليه بينك وبين برج البرلس النهارده ان شاء الله هنحل الموضوع ده وكمان هنوزع لشارع كامل العزبه كلها نحتاجه طبق واحد وعد واحد وانا جربت الطريقة ونفعت لمسافة 100 متر وشغلت أربع رسيفرات ,  لكن لازم يكون الرسيفرات hd يلا بينا نطلع فوق عشان اوريك من الطريقه العمليه طبعا بالنسبه للتربيه هنستهبل  , طريقة تفعيل iptv شارب ستار h8 , بطبق واحد وباعث لي صباح زي ما انتم شايفين كده كل اللي احنا بنعمله حاجه بسيطه خالص اقعد معك مش عارفين  , انا جبت تلفزيونين ولو كنت اقدر اجيب اكثر كنت قدرت طبعا انا جربت الترددات على بعد 100 متر اشتغلت معي كلها  , عمله وصل جميع الأسلاك ببعض يعني عندي رسيفر هوت وعند كل واحد طلب من الناس لقاء ,  وهاجيب سلك صغير زي كده ومركب فيسبوك من قدام هركب الموسم بتاع المس موت والشعر على الشعر الطويل  ,فلاشة شارب ستار h8 ,  طب انت ممكن تبقي ممكن تنفع دي حاجه زي المشترك زي ده كده لكن المشتركه طلع في شورت ما ينفعش انا قلت  , وصلها لك النهارده عشان خاطري تعرفني توصل ازاي اقعد الشعر هوت جمعنا الشعر مع بعض برده اهو بطارية ديت هنجيب شريط لحام و هنلف عليها.

احدث ملف قنوات شارب ستار h8


عشان ما يبقاش في بعض يعمل اكل في الرسيفر الطريقه دي كده زي ما تكون شايفين كده , تفعيل iptv رسيفر شارب ستار h8 ,  كلنا هعمله اوصل السلك ده في العروس عند الرسيفر ده بقى اللي هو ولا سافر ده هو عندك لو احد يتحكم من عنده يعني  , مثلا انا عندي عماره تكون مثل من 10 شقق ممكن بطبق واحد وبعد واحده اقدر اوصل لك كل الشقق كلها عامله  , هانزل من نفس العدسه لكل شقة سلك أول كل بيت في الشارع سلك خطف واحده يسألني الطريقه دي ما تنفعش ليه في لو انا مركب مثلا النايل سات او مركب الأوروبي طبعا عشان الشبكه دي تردد واحد فبالتالي ممكن تشغلها على ,  اكثر من سيرفر على اكثر من بعد زي ما انت حضرتك ممكن توصل لحد 100 متر لكن طبعا في النايل سات بيكون ملف قنوات شارب ستار h8 ,  في تردد اتفاقية بطريقه عموديه وانت حضرتك لو قلبت علي تردد اوفق في رسيفر رسيفر الثاني اللي هو مش , باقي حساب قناة وقفت معك لكن بالنسبه رسيفر ده علشان خاطر هو باقه واحده واستقطاب واحد في التحكم في ممكن ,  تركب اكثر من ممكن تركب واحدة المخرج اكثر من ريسيفر اوبو كل واحد فيهم بيتحكم من عند حضرتك مش شايفين كده  , كود تفعيل شارب ستار h8 , انا بقى للبهوات مدارس يبقى المهم يعني كل واحد يحكم من عندي هو عاوز عايز احط مشرفين الطريقه دي تنفع الناس اللي اللي بيتها مش عاليه او اللي قدامها بيوت عاليه يكون واحد بس يستقبل الاشاره  , والشارع كله يوصل منه وكده هانوفر عدسات معدله وحمام فرض وهانوفر اشتراكات يبقى مشترك واحد وبعد 11

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
سوفت وملف قنوات رسيفر royal 6000 plus للاجهزة المتوقفة
كود تفعيل شامل سيرفر DQCAM مجانا للاجهزة المتوقفة
تشغيل سيرفر iptv رسيفر رويال 8000 انهي الصلاحية 2024
احدث ملف قنوات imax 444 جاهز ثابت ومتحرك
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

13 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع