القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل اشتراك rich tv iptv 2024 يشتغل لمدة طويلة

افضل اشتراك rich tv iptv 2024 يشتغل لمدة طويلة
افضل اشتراك rich tv iptv 2024 يشتغل لمدة طويلة

 ممكن انا امسحها كمان بالكامل وابدا اكتب اي حد ده انا عاوزها صوره الخلفيه انا مش عجباني ايه المشكله مسحت صوره الخلفيه عاوز صوره ثانيه بديلها اجيب صوره، بشكل تجريبي لمدة أربعة و عشرين ساعة ، بديله ليها هجيب مثلا الصوره الخاصه بويندوزالصوره دي وهكبرها برده بالنسبه اللي انا عاوزها وهخليها مرحله تحت ده كله بقى يعني اخليها مرحله تحت خالص تحت الشغل كله عشان تبقى بالشكل ده ك، rich tv free code ،ده حاجه عليها كمان اسطوره نفسها انا برده عاوز اعملها الضوابيه علمت عليها اخش وتمويه وهخش على تمويه ضبابي بص بقت عامله ازاي الخلفيه بتاعه الصوره لا كده بحيث انها تظهر لك وتخلي الكلمات او الكتابات اللي انت اكتبها هي اللي ظاهره اكثر من اي حاج.



ه ثانيه هاجي على الاجزاء دي حر، تطبيق rico tv ،كها زي ما انا عاوز اي جزء بعلم عليك لك يمين وبختار اسمه اقدر احركه الاساسيه الفونت وده مهم جدا في الكتابه لازم يكون عندك فوند يكون شكله احترافي يعني انا هكتب هنا ايه مثلا صور مجانيه، تجريبي مجاني لمدة 24 ساعة يعمل على جميع الأجهزة ، موضوع صور مجانيه بالفونت او بالكلمات اللي انت شايفها قدامك دي طبعا شكلها مش احترافي فانا هعمل كده هعلم عليها واجي اختار من الفونتات هنا.

code rich tv gratuit 2024


 العربيه اللي انا اشتغلت بيها وهقلب ف، رسيفر code max ،ي الفونتات كده لحد ما اختار الفونت اللي يناسبني او يناسب الصوره عجبني مثلا ده خلاص اوكي هاخده هصغره بالحجم اللي انا عاوزه خلاص بما يناسب برده حجم الصوره نسبه وتناسب خلاص انا خلاص اللي انا عاوزه هو الحجم ده هعمل ايه بعدها عمل تحديد للصوره من هنا كده ادوس على كلمه تحديد ا، مشاهدة جميع القنوات المشفرة و غير المشفره ،تحددت وكمان بقى شكلها افضل بالشكل ده كده حاجات تانيه اسهم برده نفس الموضوع انت بتجيب بقى الحاجات الاسهم بقى والاضافات منين انا جبت الشخص.



يات من الموقع ده خلاص ما قدرتش ، rich tv iptv code ،شخصيه الموقع ده وباجي اجيب من هنا من الموقع ده بقى بقيه الحاجات الثانيه اللي هي ايه لو انا كتبت هنا مثلا اسهم حملها واشتغل عليها بحمل ملحقات دي تبقى انا عندي حاجات جاهزه اللي هو علامه الصح دي انا منزلها برده عاوزه تصغر كمان ايوه بالشكل ده كده خلاص انا صورتي كده خلاص اتعملت، code rich tv gratuit ، كامله اهو وبقى شكلها احترافي وجميل جدا لو عاوز اعرف بقى الصوره بتاعتي دي هتبقى ظاهره في شكل كويس ولا اقفل اليوتيوب على قد ما اقدر مش شرط.

rich tv free code 2024


 ده كده واشوفها من بعيد هل انا اقدر، youtube code ، من بعيد كده اقرا الكلمات الموجوده على الصوره في الحاله دي لو قدرت اقرا الكلمات الموجوده على الصوره يبقى اعرف ان الصوره بتاعتك هتبقى باينه كويس جدا يضغط عليها ويبقى كده انت عملت صوره احترافيه شكلها جميل جدا وعدلت تعديل وتصميم كامل من دماغك وصوره خلفيه من دماغك ان، تجريبي لأحد الباقات المتوفرة لدينا ،ت وعدلت كل حاجه لو جيت بقى عملت تصميم لازم تاخد قالب من القوالب دي لازم تاخذ قالب من الق المقاس الصوره للقالب دي شرط انك تشتغل عليها ليه ليه علشا.



ن مقاس الصوره لنفسها وده فيديو ، rich tv code 2024 ،كنت عامله برده بنفس الفكره يا جماعه هو هو موضوع موضوع التمويه اللي هو بيعمل تمويه الباقي يبان لو انا ما عملتش تمويه هتبقى ظاهره لك بالشكل ده كده عملت تمويه هيظهر الحاجات اللي هي فوق العاليه دي احسن من الخلفيه زي نظام عزل كده لو لو تعرف العزل بتاع الكاميرات والحاجات دي هو ز، rich tv free code 2024 ،يه زي العزل بالضبط بيعزل الامامي من الكتابات او او الشخصيات اللي هتحطها تبقى هي اللي ظاهره يعني نسخه الفوتوشوب اللي انا استخدمتها دي نسخه خ.

code rich tv 2024


فيفه جدا ونسخه بتشتغل من غير تشطيب اصلا وتشتغل بورتابل على طول يعني مش محتاجه منك تشطيب على الكمبيوتر وسهله جدا ومش محتاجه جهاز امكاناته الراجل بتا، rico tv للكمبيوتر ،ع نسخه الفوتوشوب اللي احنا اصطادناها النهارده في الوصف تحت الفيديو وكمان هسيب لك الروابط الخاصه بالمواقع اللي انت هتجيب منها الملحقات دي الروابط اللي انت هتجيب من، يتضمن جميع قنوات الستلايت لجميع الاقمار الاصطناعية ،ها الشخصيات والملحقات اللي هي من هنا كده بي ان جي هسيبها لك برده الوصف تحت الفيديو احسب لك رابط في الخطوط والقوالب الج.



اهزه انت كل اللي عليك القالب ال، يحتوي على أكثر من ثلاثين ألف قناة تلفزيونية ،جاهزه دي انت بتبدا تغير في الملامح القلب بالكامل تقدر تعمل كل اللي انت عاوزه المهم احتفظ بمقاس الصوره ما تكبرش ولا تصغر لانه مقاسات الصور في يوتيوب مقالات بتبقى ثابته وانا بستخدم بستخدم المقاسات في القناه زيها بالظبط زي المقاسات اللي بيستخدمها في الموقع عندي موقع الصباغ والمعلومات يعني، rich tv code ، ودي كانت حلقه بسيطه جدا تقدر تستفاد منها ان انت تعمل لنفسك صور مصغره بدل ما تشتري يا جماعه احنا بس طالبين منكم دعم عاوزين نشاي.

rich tv code activation


ر القناه عاوزين فيديوهات المهمه اللي ا، مجانا على اي جهاز ذكي، دون الحاجة الى شراء جهاز جديد ،نت استفدت منها الشخصيه نشيرها ما فيش مانع انك تعمل لايك يعني ايه يعني انت مش يعني هتدعمني لو عملت لايك وهتخليني استمر في ان انا احط لك محتوى مميز وجايد يعني اتفقت زي ما اتفقنا الشير الشير اللي انت اخذت المعلومه استفدت بيها خلي غيرك كمان يستفاد انشر في جروبات انشر عندك في ، nadco ريموت ،صفحتك خلي الاشخاص المهتمين بالموضوع يستفادوا هم كمان وفي نهايه الحلقه اشكركم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا .



بكم في حلقه جديده معانا قائمه تشغيل كامل، تمتع بمشاهدة قنواتك المفضلة اينما كنت بدقة عالية بدون تقطيع ،ه فيها كل ادوات السيو هنضيف لها الموقع ده كمان قائمه تشغيل موجوده في قناه الصباغ للمعلوميات اسمها ادوات اسيو الزيارات والكيبورد المشهوره عندك هي عليها نجم البحث كبيره عندك يعني دي اداء مجانيه برده في جزء منها مدفوع لو حبيت انت تشترك في حاجات اكثر خاصه للموقع ده ممكن تشت، الآف القنوات المشفرة والمفتوحة شاهدها الان ،رك فيها جايب لك اداء الموبايل شكل الموقع على الموبايل جيب لك كمان اداء الموقع ونسب كمان للسرعه وكلام من دي كلها والاخطاء اللي ظاهره قدامك دي كلها المفروض انت بتظبطها عشان توصل ل % من السوق بالنسبه للكلام والجافا والصور.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
اكثر من 250 كود تفعيل red iptv code سنه كاملة مجانا
تجديد اشتراك cobra plus iptv تجربة الآلاف من القنوات
سوفت وملف قنوات رسيفر strong 888 hd mini للاجهزة المتوقفة
سوفت تجديد سيرفر iptv رسيفر هايبر اكس HYPER X7 للاجهزة المتوقفة
تشغيل سيرفر iptv رسيفر truman 9090b option انهي الصلاحية 2024
شفرة بيس بين سبورت على النايل سات 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع