القائمة الرئيسية

الصفحات

اكواد تنشيط لرسيفر gshare gratuit مجاني مدي الحياة

اكواد تنشيط لرسيفر gshare gratuit مجاني مدي الحياة
اكواد تنشيط لرسيفر gshare gratuit مجاني مدي الحياة

ك لو انت مخليها عربي هتظهر معاك عربي وكل حاجه هتبقى الارض الار تي ال يعني ايه ارض ال يعني بيدعم باللغه العربيه والانجليزيه اتجاه الصفحه وفي ، سيرفر جيشار مجانا 2024 ،تحويل الموقع او القالب اللي قدامك بالكامل من انجليزي لعربي زي ما انت شايف قدامك كده لو انت المدونه بتاعتك بالعربي خلصت العربي ولو انجليزي تبقى انجليزي بيبقى من اليمين للشم، خاصية KORA LIVE لعرض مواعيد المباريات خاصية IP TO SAT لمشاهدة القنوات المشفرة دون الدخول لقايمة ال IPTV. ،ال ومن الشمال اليمين على حسب اختيارك انت واختيار اللغه من هنا كده انا هبدا ايه بخلي الافتراضي لان بجرب كثير على خالب اجنبيه وبتدعم ارضي وانت برده على حسب احتياجك وعلى حسب شغلك على الموقع بتاعك القلب يا جماعه سهل جدا وبسيط وده اللي عجبني فيه النقطه بقى المهمه اللي.



 دايما بلاقي الناس تسال فيها في التعليقات هو انهو انهو قالب او انهو افضل قالب يا جماعه القالب دي عباره عن مظاهر مظهر عاجبك بتختاره مش عاجبك خلاص، خاصية EPG لمعرفة جدول القنوات. ، ما بتختاروش يعني انا بتكلم في جزء ايه سيبك من فحص القالب انت المظهر بتاع القلب ده يسمح انك تحط او موقعك متوافق محتوى متوافق مع خالد ده ولا لا دي نقطه نقطه ثانيه هل هو عاج، خاصية التحديث أون لاين ، تقدر من خلالها تنزل آخر سوفت وير أو ملف قنوات من ع النت. ،بك مظهره عاجبك مظهره ولا لا يعني كل الناس اللي بتسالني بتقول ايه افضل قلب ما فيش حاجه اسمها افضل قال انا بشوف محتوايا ي انا شايف ان القالب اللي معانا النهارده ينفع لكل المدونات ويشتغل عادي اي حاجه فمميز وجميل ومعظم القالب اللي نقدمها برده تشتغل في حاجات متنوعه كثير كل.

سنين سيرفر جو سات ، الفاتح لمعظم الباقات العالمية.


ها يعتبر زي نظام مجلات فبالنسبه لي انا شخصيا ما فيش انت بتختار القالب على يعني لولا اختلاف الاذواق لبره السلع انت ذوقك غير ذوقي كمان محتوى موقعك غي، فورس لمدة 24 شهر. ،ر محترمه انت اللي بتختار على حسب ذوقك الشخص من ناحيه المظهر ومن ناحيه ثانيه بتختار على اساس المحتوى بتاع الموقع معاه ولا لا اتمنى يا جماعه ان الخرج يكون افاد النا، كما يمكنك إضافة سيرفر سيسكام ،س وفي النهايه اشكركم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا بكم في حلقه جديده الصفحه اللي قدامنا دي يا جماعه صفحه هبوط احترافيه جدا تقدر تعملها مدونه على بلوجر هتركب عليها القالب اللي قدامنا ده قلب احترافي جدا بمظهر جميل تقدر كمان تستفاد بيه.



 ان انت تقدم شركتك او تقدم المنتج اللي انت بتسوق ليه او تشتغل عليه سي بي اي او تشتغل ايفليت ايا دم الشركه بتاعتك بشكل جميل جدا اسعارك كمان تقدر تقدم كل الخ، هاها لمدة 12 شهر. ،دمات اللي انت عاوزها من خلال القالب الجميل ده قالب متكامل نسخه مدفوعه وكمان ما فيش فيها اخطاء برمجيه وحاجه تحفه دي تقدر تعمله على هيئه المقالات كمان يعني في جزء كما، دراجون لمدة 12 شهر. ،ن زي ما انت شايف قدامك كده يخص المقالات تقدر تكتب مقالات برده علشان تزود وصولك او تعمل انتشار للموقع بتاعك تعال نشوف كده يا جماعه المظهر الخارجي الخاص بالقلب يعني زي ما انتم شايفين شكله تحفه المظهر بتاع القالب متكامل كل الاجزاء اللي انت عاوزها موجوده في.

gshare 3


 الجزء اللي بيعرض المحتوى بتاعك الازرار دي ممكن تربطها كلها زي ما انت شايف كده تربطها بروابط تو او النماذج تكون عاملها جاهزه بحيث ان هم يتصلوا بي، كيوت لمدة 60 شهر. ،ك او كلام منه وعندك الجزء ده برده بيحط فيه صوره بتقدر تغير الصوره دي وتقدر تغير البيانات دي هنا الوتس لو حابب تحط الوتس الخاص بيك برده هنا الوصف الكامل شركه او ب، نوفا لمدة 12 شهر. ،يانات الشركه اللي انت بتقدمها نفس الحكايه الصوره دي بتتغير وبرده الكلام ده بيتغير الجماعه واللينكات الخاصه بكل الازرار دي تقدر تبدلها وتعدلها زي ما انت عاوز الجزء ده كذلك برده الصور دي افتراضيه خش تغير من التنسيق على طول من هنا من التنسيق كل حاجه انا ركبت المدونه ر.



كبت القالب ده على المدونه دي تجريبيه كده عشان نتاكد ونشوف مع نفس مع بعضنا كده اللي انا اقصده الجزء الخاص بالتنسيق هتلاقي فيه القوايم والصور وكل حاج، كود g-share ،ه موجوده بره تقدر تشتغل عليها من هنا وزي ما اتفقت معاكم يا جماعه في كل حلقه ما ينفعش ان انا اشرح كل حاجه ولا اتكلم في كل حاجه لانه الوقت بتاع الحلقه يكون طويل جدا والناس بتمل، معالج الموجيك اس 905 مع اندرويد 9 ،ي من حالات طويله فهخلينا بقى نرجع تاني القالب ونشتغل عليه تعالى بقى نبدا بالشرح كده انا هسيب لك رابط موجود في الوصف تحت الفيديو هتخش عليه هتحمل منه ملف الملف ده ينزل على الجهاز بتاعك بالشكل ده هيكون مضغوط اللي هو ده تبدا انت تعمل فك الملف ده بعد ما يتفك مع.

gshare gratuit


اك هيطلع معاك على الهيئه دي هتاخد بقى اهم حاجه عندك هو الملف الاساس اللي هو بتاع القالب لكن قبل منه في خطوه بتتعمل الخطوه الاساسيه اللي بيتعمل هي خالد ، السيرفرات الموجودة بالجهاز 👇👇 ،التنظيف هنفتح قرض تنظيف كده وناخذ وبعد كده نروح على المدونه بتاعتنا هنفتح المدونه كده ونبدا نخش على المظهر انا همسح بقى كل حاجه ثاني من الاول خالص وهبدا اشتغل معاكم البدايه علشان، سيرفرات IPTV تصل مدتها ل 10 سنين ،،، ، نشرح الموضوع كامل خش على المظهر اختار اي قالب من الق بعد كده تخش على تعديل اتش تي ام ال بعدها تفتح كل الاكواد دي تمسحها تعلم عليها بالكامل وتحط قلب تنظيف وبعد كده تعمل حفظ كل ده وهنرجع بقى على المدونه بتاعتنا ناخد منها ناخد القالب الاساس عشان نر.



كب هنخش بقى على الاكواد تاني عند القلب وهقول لك برده الكود هقول لك الملف ده لازمته وهتستخدام مش حابب تستخدمه ما تستخدموش واقول لك برده ل، سيرفر g-share مجاني ،ازمته ايه كده اخذنا نسخ من اكواد القالب بالكامل هنروح على الموقع ثاني ونحط بسط ونعمل حفظ بالشكل ده يبقى انت كده خلاص ركبت القالب تعال نشوف بقى شكل القلب عامل هيكون م، gshare plus activation code ،عاك بالشكل اللي ظهر قدامك ده شكله جميل جدا وشكله تحفه تقدر بقى انت القائم دي كلها تعدل فيها وتعمل كل اللي انت عاوزه كده بقى القلب ملكك من غير حقوق وكل حاجه مظبوطه فيه مش محتاج ان انت بس المقالات بتاعتك تكون سته لانه ثلاثه وثلاثه سته ممكن تدخليهم بقى هنا تزود.

سنة شيرنج داكى.


هم غيبوالو انت حابب العدد المخلاط يكمل للاخر في الجزء الاخير بقى كل ده متروك لك انت كل والحقوق وكل حاجه والبنات اللي انت عاوز تعملها كلها تحطها هنا ح، مارفل شهرين هدية. ،تى مواقع التواصل الاجتماعي الموجوده تحت بشكل احترافي جدا تعال نشوف بقى الملف الثالث ده لازمته ايه بص انت كده بالنسبه لك التنسي يكون من خلاله من هنا كده تقدر تعدل بق، code gshare gratuit 2024 ،ى وتبدل في كل حاجه بره موجوده في الصفحه الرئيسيه حتى لو في حاجه مش موجوده معاك تعدله هنا ممكن تخش على المظهر وتخش على تخصيص على اعدادات ال html انا دي نفسها بتعرض لك البيانات بره يعني افترضنا ان انا ما لقيتش كلمه الكلمه دي ما لقيتهاش بره اعمل اي.



ه يعني وعامل كنترول اف الكلمه دي شوف مكانها فين لقيت مكانها هنا هنا لو عدلت دي انا كده كتبت مثلا على الصبار للمعلول للمعلومات اي كلمه مثلا كفايه، اكواد تجديد جيشار ، اعمل فريش هنا الكلمه اتغيرت زي ما انت شايف كده انت لو في جزء في القالب شفته مش موجود في التنسيق ليه كانك تخش تعدل من هنا ما عندكش اي مشكله نفسه من القناه اللي تخص، خاصية تكبير الإشارة ZOOM SIGNAL. ، اقفل الاعداد كنت الجزء الناس اللي شغالهكن متكامل اللي انت شايفه قدامك ذكاء الاصطناعي في وبيع نفذ الحاجه المطلوبه تعال نشوف الصوره اللي بعدها كده انا كتبت له برده في الصوره دي كتابه بالعربي عادي خالص جمل بيستخدم الكمبيوتر بال.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت وملف قنوات تفعيل vision star 777 للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات رسيفر hummer x1 للاجهزة المتوقفة
سوفت ويراعادة تفعيل سيرفر هيرشمان 3200 اندرويد
تشغيل سيرفر apollo iptv انهي الصلاحية 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع