القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR B200 بكل القنوات الحديثه

احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR B200 بكل القنوات الحديثه
احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR B200 بكل القنوات الحديثه

 صندوق نادي الدولي ولكن بيقول كده والمفروض بقى ان هو يقلل الحكومه بس بيقول لي هو العكس بيقول ان الصندوق جديد هيكون تحت سيطره وفقا لبيان من ال، معالج GX6605S ،رئيس الجمهوريه فهيكون تحت سيطره كان سداده يعني هو الاجهزه الامنيه وما فيش اشرب.الخزانه لاصديرها وزاره الماليه المصريه سنه ثالثه يعني قصيره الاجل وكان في لحظتها كان في انباء النسور السوداء وجع عندهم حاله ترقب والناس ما بقتش عارفه هيحصل ايه هل يتوافر ، ذاكرة داخلية 4 ميجا بايت ،الدولار في الاسواق في الناس مش هتبقى محتاجه للسوق.


 السوداء ايه اللي حصل استمر الحديث ده تقريبا لمده حوالي ثلاث اربع اسابيع وصلت انباع كانت ايجابيه بعض الشيء ولكن منذ منتصف فبراير او ربما ا، سعر رسيفر سيناتور senator 999 ،لجزء الاخير بدانا نسمع اشياء مختلفه بدا يظهر محللين انا نقلتهم على القناه وكنت بتابع مع حضرتكم تقريبا اول باولو المصريه وبداوا. يضربوا على سعر الجنيه هيوصل مثلا في نف، رسيفر Senator 9000 DVBT2/S2 Combo Receiver – Red ،س الوقت بدات تظهر تقارير ان از واضاف لذلك التقارير الكثيره ان دول الخليج ذات نفسها بقت محجمه عن الاستثمار في مصر محجمه عن شراء اللي هي الاصول الشركات اللي.


ملف قنوات رسيفر سيناتور B200



 بتبيعها الحكومه المصريه انهم لاسباب كثيره بقى احنا مش عارفين هي ايه بالظبط لكن منها ان الاصول دي مقاومه بسعر اعلى والناس مستوصف منتظره نشتري حاجه ولا الحكومه المصريه عايزه عايزاهم يشتروا بالدولار احنا عايزين نشتري بالجنيه والجناحه او تقرير الاقساط واحنا حاليا في، رسيفيرات سيناتور ، اوائل مارس. ما سمعناش عنصر جديده لدول الخليج بيعنا شويه سندات اسلاميه حوالي اسبوع او شيء وفي ظل هذه الانباء في منطقي او كان احنا كنا منتظرين بقى تقرير لان بعض الاصدقاء سالو، تم بث مباريات الدوري الإيطالي بالكامل عبر قنوات أبو ظبي الرياضية ،ا عن السوق السوداء هو ايه اللي.


 حصل في السوق السوداء فقلت انا هنتظر تقرير وبالفعل ده انا بقول لحضرتكم المقدمه الطويله دي سعر طولها بس هو يعني بحاول يعني اضح حضرتكم في السي، مواصفات رسيفر سيناتور Senator B200 ،اق تقريبا دي النتيجه المنطقيه لكل الاخبار اللي احنا كنا عمالين نسمعها ونتابعها خليني اقرا مع حضراتكم وفي النهايه حننتهي تحليل سريع وان كنت انا المر.ه دي عجلت جزء كبير م، سيناتور 4040 ،ن التحليل في بدايه التقرير في بدايه الفيديو طيب بلومبرج بتقول ضعف الجنيه المصري في السوق السوداء والتراجع جنيه المصري في السوق السوداء بسبب روحانات.


سوفت رسيفر سيناتور B200



 الرهان عليه العناوين الفرعيه متوقعين انخفاضا جديدا في السعر الرسمي هو بيقولوا يعني مصر بالفعل انخفضت الجنيه ثلاث مرات هذا العام يعني او في العمل في ا، الملف يصلح للأجهزة الآتية ،لميه مقابل الدولار الامريكي مهمه الارقام دي في السوق السوداء خلال الاسبوع الماضي بسبب بسبب ان اللي بيتصدقوا له في السوق السوداء براهنه على ان سوف يتم تخفيض. جنيه ، شارب ستار - SHARP STAR H10 ،جديد للعمله المصريه وسط تصاعد الضغوط على العمله الوطنيه لمصر يعني هم بيقولوا الاسباب اللي انا شرحتها لحضرتكم يعني كل امريكا والتجار والناس عايشه.


 في البلد وبتسمع الاخبار وبعد كده هم على الارض وشايفين اكثر شايفين قد ايه هو الرشاحه ناس بتروح البنوك بتلاقيه ولا لا فبداوا ان هم هيرفعوا السعر الدولار في الس، أحدث ملف قنوات لأجهزة الصن بلص SunPlus ،وق السوداء بتقول ان حاليا يعني عدد هم هم بيسالوا بيسالوا مثلا تاجر اثنين ثلاثه مش عارف عدد كام وناس بتشتري بتقول ان عدد من متداولين كلهم بيشتروا الدولار بحواليجن، مجموعة قنوات SSC ،يه ونص ده يوم. الاثنينمارس وانه في من اسبوع كان بحواليجنيه ونص طيب سعر حاليا في السوق السوداء هو بطول طبعا اشخاص دول موضوع كده نوم بيسعوا التخزي.


سيناتور Senator B200



ن العملات الاجنبيه قبل التخفيض المحتمل وده اللي بيحصل لما يكون عندك نقص لما يكون عندك اخبار متضاربه الناس بتشيل الحاجه لانه حاسس بيبدا بقى هو ايه يضا، القنوات الناقلة لمباريات الدوري السعودي ،رب فيه على الدولار ويحوش الدولار لانه متوقع انه هي يعني يزيد وبيضيف المشكله ايضا وبيقولوا مصر خفضت الجنيه المصري ثلاث مرات خلال عام الماضي طبعا بيدونه القارئ اجن، ترددات قناة روتانا سينما ،بي مش عارف ان السعر. الرسمي كان حواليجنيه و قرش يوم الاثنين اوقرش خلف البنوكقدام ولانه واضح انه مش متوافر ايه السوق السوداء بتبيعه بون.


ص قولوا كمان ان في الخارج الناس اللي هي مثلا بتشترق بتوقعه للسنه اللي هيعملوا بيها عمليه يعني في المستقبل بيتوقعوا انخفاض عند السبعه وجنيه و قرش خلال، تردد قناة Rotana السعودية ،لان تقريبا من حوالي اسبوعين ثلاثه كان رقمجنيه فاحنا عمالين نشوف هذه حتى انا بتابع محاضراتكم عندي ملف على القناه خاص اسمه الجنيه المصري هتلاقوا في فيديوهات تقريبا الاسبوع باسبوع بنتابع منذ مارس الماضي فكل فتره شويه. لون برج بيبو يعني بيجسف شويه بس في النهايه جنيه بينزل وده بيرجعني القضيه مهمه جدا انا هنتهر بها هذا احنا مش.


سيناتور القبطان SENATOR CAPTAIN 4K



 عارفين حجم المشكله قد ايه ب، تردد قناة روتانا كوميدي ،الضبط يمكن ما حدش يعرف لان الصاد علم مش زي الرياضيات بمعنى ايه رياضيات هي واحد زائد ده شيء عمليه مستحيله وكمان في عامل نفسي عامل نفسي مثلا ان لو تاجر حس ان الاسواق حتى النهار يروح بايع الساهم في الانهيار الناس حست ان وجع وداعها مش هتبقى السالبه في البنوك فهو في جانب كبير، تردد قناة أبلة فاهيتا وترددها ، جدا نفسي وفي جانب كبير قايل معلومات عن كل نواحل الاقتصاد. وهل المعلومات دي متاحه للخبراء داخل الدوله نفسها وهل هم متاحه للخبراء في الخارج فلذلك.


 التوقع في بلد زي مصر ممكن يكون عمليه صعبه زي ما قلت لحضراتكم ليه اكثر من عامل على راسهم موضوع المعلومات دي احنا برضك بلاد ما عندناش حم، تردد قناة clacket. ،ل كبير قوي للصباح على المعلومات الداخليه انا بعتقد انا بعتقد بيحصل في الاتصال وكمان يمكن المسؤولين نفسهم ما عندهمش معلومات لان انا عندنا الصديق الساديه وعندنا اجزاء ، تردد قناة البيت بيتك ،معينه في الانتصار وده بيخلي ان المحلل مش عارف بيخلي حتى البنك دوت وانا قلت. لحضراتكم انا الف فيديو تصحيح لمدير البنك بلومه يا جماعه احنا مش عارفين حل مليون مصر خارجيه قد فيديو مسجله باسم الشركات .


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
اكواد تجديد سيرفر فوريفر 2024 على الاطلاق مدى الحياة
card no forever gratuit
اكواد نوفا iptv مجانا جميع انواع الرسيفر
كود سيرفر فوريفر مجاني 2024
rich tv free code
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع