القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات media x 1000 نايل سات عربي

احدث ملف قنوات media x 1000 نايل سات عربي
احدث ملف قنوات media x 1000 نايل سات عربي

 اللي بيحصل بالضبط وبنسمع من وسائل اعلام مختلفه وما فيش طبعا ما عندناش مراكز دراسات قليله وبعض المنطقيه القليله اللي بتحاول تجتهد والورد المعلوم، قناة Nat Geo أطفال ،ه ومنهم المحظور زي ماده مصر ووسائل الاعلام مختلفه ومنظمات بيتم حظر موقعها لانها متحوله نظره شديده جدا في المعلومات وعندنا ازمه اقتصاديه معينه تامه هل المشاريع دي تكون ايجابيه هي ربما توفر جزء من ساعه الحل ولو جزء ضعيف من ازمه الدولار عمليات بيع السريعه او ا، قناة Chams tv الجزائرية ،لتنازلات على البدل بعيد السرحه مش جابت درجه كافيه ده.


 قراءه سريعه في الاخبار الخاصه بملح عدد الاتفايات والعقود لشركه موانئ ابو ظبي لاداره وتطوير عده مشاريع شكرا لحضرتكم بسم الله الرحمن الرحيم اهلا ، قناة الرابعة المغربية الثقافية ،وسهلا بحضراتكم للغايه لوزير الماليه السعودي وكذلك الوزير الماليه المصري حول الاستثمارات السعوديه في مصر هذه التصريحاتنا الماده حوالي ثلاث تحرير منذمارس تناول ، قناة النيل الثقافية ،التصريحاتنا بها الطرفين حول ما يحدث ومتى سوف تاتي الى الاستثمارات السعوديه لمصر حضرتكم عارفين الموضوع ده مهم للغايه لاكثر من سبب على راسهم من مصر.

احدث ملف قنوات MEDIA X1000



 فيها ازمه الدولار شديده تحت ضغط المتواصل هو كذلك ازمه الوردات احنا ردينا وردات متاخره حواليمليار دولار وكل ده هي واحنا جزء رئيسي من حل ازمه مصر الحاليه هو الاعتماد على بيع بعض الارصده المصريه او الشركات المصريه للخارج وخاصه لدول الخليج وده هو النتيجه ا، media x 10000/ media x50000 ،لاساسيه لاطفاء مصر مع صندوق النقل الدولي احنا بناخد بس نقل الدوليمليار دولار ليس اكثر على مادهشهر وعندنا خرج وهتم وليها اخرى بتقدر على قلب حواليمليار دولار خلال هذه الفتره ا، ملف قنوات نايل سات عربي اسلامي ومسيحي ،حنا هنمولها باساليب كثيره منها.


 ان احنا بناخذ قروض قروض، جهاز Media x 1000 الاسود ، من المؤسسات مختلفه ونركب ايضا محتاجين نبيع الصدع او كان يسدد عشان نستطيع ان يسد هذه الفجوه التمويليه وده اعتقد انها يعني تحافظ للغايه ربما لان ظننت لكن على الاقل ن، STAR NET x5 ،حن تحت ضغط مستمر لبيع هذه الشركات تحفر وفقا خطه الحكومه المصريه نفسها منذ يعني عده فيها ان احنا خلاص مش هنقدم مساعدات بدون شروط لان احنا على.


قنوات Media-x 1000 عربي وانجليزي


 الدول ان تساعد نفسها وبعد ذلك توالت التقارير الاخباريه حول توقف الصفقات كثيره منها يعني دول اخرى كالامارات وقدر ما اشتروش يعني شركات يعني مع، صاحب اوبشن اسود هارد ،ظم هذه الصفقات التي دول الخليج مع الحكومه المصريه في المقابل الحكومه المصريه صرع ورد من التابعه للجيش تقريبا لا يمر اسبوع حاليا بدون تصريح من مسؤول مصري ان احنا ب، MB3502A_V1 ،نحاول نعمل تقدم في هذه ان احنا يعني ايه تتم في اسرع وقت ولكن انا زي ما تناولت مع حضرتكم كان في تحقيق مهم للغايه لماذا مصر قال النحاسن عمليه الطرح.


 دي هتامور اذا لم ياكل يعني اكثر من عام لانك ترفع عدد كبير جدا من الشركات اللي عايز تطرحها في البورصه لازم تعمل له عمليه ولازم ولازم وتقليل مدى مصر اع، معالج 2507l ميديا اكس ،طاني مصر للبيع هو المستثمر الاستراتيجي ان احنا ننقل تقريبا هذه الشركات في الصندوق السيادي المصري صندوق بيتحدث مع مستشفى الاستراتيجي مختلف يعني مستثمر خليج، تحويل أي جهاز معالج 2507L الى جوكر بريميوم إكس ،ي ربما احد الصناديق وبيتم عمليه البيع ربما مواتيرا اسرع خلال غير ان احنا نطرح الشركات في البورصه يعني بغرض النظر هذا يعني ان احنا مستمرين البيع المباشر.


ملف قنوات وفلاشه media x 1000


 ربما او بعض الصفات اللي تقعد مع هذه مع الدول الخارجيه يعني في اقرب فتره او في اقرب فرصه لحل ازمه الدولار طيب نعود بقى مقدمه طويله شويه لكن اعتقد انه، رسيفر معالج 2507L ويكون حديث ،ا ضروريه عشان نفهم سيع ثلاث اليوم ثلاث تقرير او مقالات دبلوم فينوزير الماليه السعودي العنوان لون بردي بيقول ان السعوديه تطمع مصر على الوفاء بتاعتها بيقولوا ان السعوديه الممل، سوفت أو تحويل رسيفر ميديا إكس ١٠٠٠٠ ،كه العربيه السعوديه مصر حوالي خمسه يعني وضعت في وضع طبعا حضرتك واقفين ان احنا عندنا الاحتياج المصري حواليه ثلاثهمليار هومليار منهم من دول.


 خليجيه ثلاثه هي السعوديه في انا اسف يعني الوداع دي مش عارف انت وانا بتذكر خ كمال اعتقد في فبراير الماضي ودعوا لنا وضع وديع الخمسه مليار ويجددوها ا، يلا شوت مشاهدة قناة wwe network بث مباشر ،يضا لكن هم كانوا واعدين ان هم يستثمروا لدينا حواليمليار دولار لكن حتى الان لم يستثمروا سوىمليار السعوديه اشتريت بهم حوالي حصص في اربع شركات مصريه صيفت العام الم، ناشيونال جيوغرافيك (قناة) على فيسبوك. ،اضي بيقولوا الوزير الماليه السعودي محمد الجدعان قال قمر بالرياض احنا احنا بالفعل وضعنا اموال في مصر بمعنى ان هو احنا لا احنا مش فاتورناش اللي احنا.

موصفات رسيفر media x10000



 ده اللي انا فهمته للتصحيح اللي احنا ما نساعدش مصر احنا بنساعد مصر والفعل وضعنا اموال فيها وقال كبيره راديونا بعد الصعوبات ولكن لديهم ما يلزم يكون ام ع، ناشيونال جيوغرافيك (قناة) على تويتر. ،ظيمه وبلد عظيم طبعا مشكوره لوزير الماليه السعودي وهيجابيه يعني اي منشور هيقول على الدوله الاخرى لدوله عمدها امكانيات عظيمه لكن السؤال هو فين مرات بتقول ان ان التمو، ناشيونال جيوغرافيك (قناة) على يوتيوب. ،يل الخليجي يعتبر حاسم بالنسبه لمصر زي مصدر حضراتكم عشان يسد الفج والتمويليه اللي هي بحالياومليار في السنوات القليله المقبله زي ما اقل تقدير تصريحات وزير الماليه السعودي اللي فيها بيؤكد ان مصر ان السعوديه ستعقل بجوار مصر وان هي مصر لديها امكانيات يبدو انها تصحيح الاخر.


 المهم لوزير الماليه المصري كان في المؤتمر وخلال خلينا نبدا بتصريحات ادنى بهامارس لما رجع يعني هو يبدو ان وزير الماليه المصري كم في السعوديه و، ناشيونال جيوغرافيك (قناة) على إنستغرام. ،خلال هذه خلال وجوده في السعوديه طاقه وزير المياه السعودي هو وفقا هو قال تقريبا ان مصر ليه تامين التمويل السعودي او الاستثمارات السعوديه لبذل لكل منفسعها لمكعل المملك، ناشيونال جيوغرافيك (قناة) على كورا. ،ه العربيه السعوديه الاشهر بالراحه مع زياده الاستثمار يعني هناك او في مصر يعني وقالوا ان وزير الماليه السعودي امام ان بالحرف الواحد  حريصه على دعم مباراه السعوديه وبيقول هذا يحدث وصل دعم مصري غير مسبوق للقطاع الخاص للمحل والمحلي المحلي والاج.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
كود سيرفر haha 2024 متجدد وغير محدودة
كود ناشير تجريبي 2024 مجانية متجددة يوميا
code forever gratuit 2024
dream iptv code 2024
اشتراك osn رخيص مدفوعة مجانا لمدة غير محدودة
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع