القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات Caesar 555 نايل سات عربي

احدث ملف قنوات Caesar 555 نايل سات عربي
احدث ملف قنوات Caesar 555 نايل سات عربي

ان الحصه المباعه ليست ضمن الاسهم حره التداول لكنها مملوكه مساهم رئيسي شويه يعني محتاج يعني توهتني بعض الشيء بس اللي انا فهمته من مدى مصر انا ه، إضافة جميع السير__فرات علي الرسيفر ،ترجع وتقول ان ياخدوا المصادر رجعت المصادر ان سعر الصرف الذي تستند اليه الصفقه هو انهم اتفقوا ان السعر الجنيه او سعر الدولار حيبقى بجنيه و قرش مع ان وفقا لمدى مصر خمسه لستهجنيه يعني هل ده كان سبب السعر في السوق السوداء وخمسه ل الاستراتيجي اللي هو اللي هو الغالب، ghost 555. Caesar 555. Mrx .train ، هو الارتري يعني على سعر الدولارجنيه ونص طيب هم.


 مدى مصر بتذكرنا ان الحكومه المصريه بتمتلك % من اسهم الشركه فيمنها فقط هم في البورصه السوق المصريه قالوا ان ان بعض المستشارين الماليين اللي، ملف قنــــــوات متحرك نايل سات عربي وانجليزى بالترددات الجديدة ، شغالين على على الصفقه قالوا ان هناك مباحثات مع الصناديق الخليجيه لشراء الحصه مقابل سعر مميز قالت ان توافر ان الحصه كانت متاحه لاي ولكن المصادر استبعاد مصر د، القاهرة الاخبارية ،ه النقطه دي مهمه جدا الهدف الاول هو تحصيل دولارات من الخارج احنا عايزين دولارات من خارج ودعم حاجه من خلال ولذلك ان مستشار بتاعنا الغو عرض الصفحه عل.

احدث ملف قنوات Caesar 555 2024



ى مؤسسه السفريه مصدر حكومي قال انه تم استطلاع الشهيه المؤسسات المصريه يكون لها الصدر في الخارج لكنها لم تبدي اهتماما بالشراء تخوفا من الشراكه مع الحكومه احنا جزء من بيعنا المستثمر الاجنبي ان المستثمر المصري خلاص وحاسس منضغط عليك كفايه ما عندوش ثقه يخ، الغد ،ش في صفقه كثيره ما بيقولوا المصدر الحكومي ده بيقول لي خلاص كده يبدو كده الاجابه ايه هو المستثمر المصري يعني ايه هو ماشي في حاله وهو السوق بقى تم التحكم معين يعني طيب م، الأولى ،دى مصر بتقول لنا في النهايه.


 ان البرص المصريه شاهد ا، قناة النيل ،ليوتيوب شويه حقلنا ارباح ضخمه بالجنيه لان احنا خلاص الجنيه مخربط فحتى بعد هذه الارحام راح ضخمه وبعد تقفيل سعر الجنيه تم محو المكاسب المحققه من بدايه العام قو، سي بي سي ،ل يعني في موجات بيع الناس مش عايزه تشتري ايضا للبيع يعني من المستثمين العرب والاجانب على السواق ظن ده كل مهم عن الاقتصاد المصري خلال الصور جزئيه اللي.


ملف قنوات رسيفر كايسر 555


 بيديه لنا اللي نسمعها المصريين وبيقولوا طبعا بيتكلموا مره اخرى عن تراجع ساعه سعر اسهم الاتصالات اللي كان حواليجنيه قبل البعبع نبيعه دلوقتي حواليه اتمنى، مكملين (قناة) ، ان حضراتكم يعني الحلقه دي يكون فيها بعض المعلومات المهمه ويكون كده انا شرحت انا ليه اهتميت بالموضوع الموضوع الموضوع اكبر بالنسبه لي مهم واتمنى يكون مهم لحضرتك، الشرق (قناة) ،م لانه الاكثر سبب هي ده هو ده المستثمر هو ده كان هدفنا وفقا للمقرات يعني مره اخرى وافضل المعلومات المتاحه بنتابع محروسكم وحالات تقريبا يوم بيومه وبقى.


 عندنا حصيله كده من المقالات الموجوده على هذه القناه اللي انا مسميها الارشيف احنا الازمه للدولار عايزين نبيع هنبيع لمين صوت داخلي المستثمر الداخلي ما ليش د، قناة TV 3 الإيرانية ،عوه احنا بنبيع المستثمر الاجنبي مش عم ما بنسمعش عن صفقات مؤخرا سمعنا عن صفحه شركه المرايه اماراتيه على ارقام قليله جدا هنتكلم علىمليار اجمونيه الامارات الس، قناة UTV HD الناقلة لمباريات الدوري الإنجليزي ،عوديه بيقولوا الحين صغيرونه طريقه عمل الاقتصاد المصري شويه لان الراس معاكم بس انتم ما تنسوش بالطريقه السليمه وكمان احنا كبير جدا بخصوص سعر العمله عندن.


تحويل رسيفر Caesar 555 بالفلاشه


ا والعالم كله منتظر تقريبا ده ب من البنوك الدوليه وفي تقارير حاليا على التاثير على الدول العربيه وعن يعني مصر ودول اخرى انا هتناولها مع حضراتكم قريبا ففي ، تردد القناة العامة الناقلة للدوري الإيطالي ،الظل هذه الاجواء الناس متخوفه وكمان عايزه السير يعني يعني يعني ايه معامله كده اقتصاديه واضحه وعدله الصفقه دي كنا منتظرين كنا هنشوف بقى يعني ده كان تبقى حلوه اول، تردد قناة TVPlay Sports ، او ثاني صفقه او ربما يعني احنا كلنا عايزين نعرف ثمنها كام سدد اول قد ايه هتعتبر صفقه استثماريه او صفقه بيع مهمه لانها ضمن حذف البرنامج لبيع الاصول.


 لكنها توقفت وزاره الماليه اخر لحظه يقول الظروف غير موطيه احنا مش عارفين ايه هي الظروف هل هترجع الصفقه قريبا هل لن تعود الله اعلم بس انا اعتقد بذلك، هدف. ، انا شخصيا باجر في المتابعه دي نوع من متعه الفهم اللي احنا بدانا نتابع ونفهم ولما صفقه تتوقف نف ان احنا نكون مع بعض يعني في هذه الحاله من الدراسه وفيها صدى المصري، يلا بينا كورة. ، وان احنا نبقى على وعي بالتفاصيل واهميتها ده معناه ايه معناها ان احنا كده مش عارفين حتى نبيع موضوع الاستراتيجي مش شغال موضوع بيع الدكتور مش.


CAESAR 555 MP2-AVL1506TV-DSZ-V2.2


 شغال وشرحت لحضراتكم فيديوهات اباحيه الاسباب اتمنى لحضرتكم ترجعوا الهي في فيديوهات كثيره في الملفات كامله عن بيع اصول مصر عن صيد المصر، كورة ع نت. ،ي عن سعر الجنيه عن الديون حضراتكم على الصفحه عدله ملفات اتمنى بتقول ايه انها فيها خلفيات اقتصاديه ومعلومات كثيره للغايه هننتظر ماذا انتظار التخفيض القادر كل ده معناه ، اعرف ماتشك. ،ايه اللي هيحصل في الفتره المقبله والساحه ليه محاوله يعني يبدو نموذ احنا منذوالناس ان البلد بتسقط وحس ان المؤسسه رئيسين في البلد اغنيه واستعاد وروح كده ان احنا المؤسسه اهم في البلاد مرحله تاسيس هي او لحظه تاسيسيه لعهد جديد تقريبا عدنا في كما يقول واحد ونشرحها على القناه لفتره تقريبالم.


ا الجيش المشهد سواء سياسيه الاقتصاديا او مختلف عدنا المرحله مشابهه الامنيه شيء لا احنا بنبني النظام ده احنا بنعقده على كان في بقى خلال السادات مبارك ا، هداف الماتشات ،لمدنيه ومش عارف ايه لا احنا مش عايزين ده احنا عايزين نظام تقريبا بيعقوده المؤسسه الامنيه من المصريين بما في ذلك طبعا بيتكلموا خبر على محطه وقود وسلاسل وجبات سري، اخبار من الكرة. ،عه ومزارع اسماء ومصانع الاسمنت طبعا احنا اتكلمنا عن موضوع مواضيع دي كتير وبيقولوا ان هو الجيش حتى على الفيسبوك لصفحه منه  والي كده او منافذ توزيع وده ده مهم لان هو مش بس بيتوسع في الجانب اللي هو يعمل لنا صناع.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
code haha iptv 2024
كود evdtv مجاني 2024 لمدة سنة كاملة
code iptv samsat 5200 super
vanilla premium active code 2024
باسورد سيرفر دراجون 2024 اكواد اعادة تفعيل iptv مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع