القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تجديد سيرفر iptv رسيفر ismart se-10 للاجهزة المتوقفة

سوفت تجديد سيرفر iptv رسيفر ismart se-10 للاجهزة المتوقفة
سوفت تجديد سيرفر iptv رسيفر ismart se-10 للاجهزة المتوقفة


اللي هم قاعدين بيعملوه سيرفر ممتاز لكن السيرفر دوت في عين ماشي هو ممكن عيب  , او ميزه تمام لازم كل مره اخش فيها والطاعة د ناهد مع الناس يا حبيبي كل مره تخشى فيها لازم تعمل تحديث القنوات  , انت معملتش تحديث اغلى من قنوات لا تحزن يا حبيبي اعمل تحديث برده ما هو عايز يخش كده وخلاص طيب , ملف قنوات ismart ,  بالنسبه للرسيفر الرسيفر هو بيعمل تحديث لوحده يعني رسيفر هو بيعمل تحديث لوحده زي ما انت شايف الأسد بتاعه القنوات  , هو حاطط لك حاجه اسمها اكس فاير بيدي لك من العدد الكلي هو عنده اكس باير قد ايه و كل يوم بتلاقي عنده جديد طيب ايه بقى الجديد الجديد اللي انا ممكن احط قائمة من الجيش دي مكتوب عليها احمد على وضم فيها القنوات  ,ملف قنوات ismart se 10 ,  بتاعتي تمام تطبيق بيتك دوت ماعندكش مشكله طيب خلاص بي ان سبورت قنوات بي ان سبورت لو كنا رايحين  , لاقي كان فيه اتش دي فول اتش دي دلوقتي دمها في كاتب لي واحد تمام وبعد كده هو قال لك ان هم هيعمل 10 خطوط  , بي ان سبورت يعني هتلاقي من واحد لعشره من سبورت اتش دي برده من واحد لعشره بي ان سبورت اللي هو جايب ,  لك 10 خطوط من جميع سيرفرات العالم ده قفله كده عليهم و اجيبهم لك تمام بعض القنوات لما تيجي تفتح تفتح بسرعه.


تحديث جديد رسيفر ismart se-10 وتشغيل القنوات الصوتية


وعد القنوات بتبقى حاجه اسمها اللي لقيته السيرفرات حاجه اسمها اوف سكرين اوف تعال مثلا انا بالنسبه  , لي خالد تعال نشوف وليد وان بصي معي وكده واشوف ايه اللي هيحصل القناه فتحت بسرعه تمام خلاص ,  فتحت معي ايه بسرعه تعال بقى ننزل مثلا نروح لبين سبورت تمام انا عندي برد وتطبيق تعبان جدا فلازم أخرج , ملف قنوات ismart hd ,  وخش ثاني واحده بص بص تعال مثلا افتح القرار رقم واحد هتفتح لوحدها بصدق خلاها طويل قد ايه دي معناها  , حضرتك اوف ستريم ان انت الوحيد اللي دلوقت في الوقت الحالي اللي بتتفرج على القناه ديه هو حضرتك على سيرفر تاني في انت بتتفرج عليه بص فولت قد ايه بس هيجيب يفتح يمسك القناة تقفل منك لا الكلام مش هتقفل منك زي ما انت شايف الكلام  , star track e-smart ملف قنوات , مش هتقفل منك لا فيها تقطيع ولا فيها مشاكلنا بس نعمل كده اهو تمام اجيب لك بس لا طبعا مش عشان ,  تفضل لو في اي حاجه كان هيبقى في خطط كده هو هيفضل يروح ويجي انا انا بقول لحضرتك ان اقرا التفاصيل بتاعت السيرفر.

احدث ملف قنوات عربي مرتب ثابت رسيفر ismart se-10 بالقنوات الجديدة


دي كلها من اولها لاخرها وشفت ناس اجانب كثير جدا كانوا قاعدين بيشكروا فيه النهارده  , حصل برازيلي اطلب برازيلي الماني اطلب الماني نزل لك الماني فرنسي اطلب فرنسا ينزل لك فرنسي عربي بينزل لك عربي ده , ملف قنوات smart s-9000 ,  بيتعلق بيه يتعلق بال اي بي ادرس اللي انت بتيجي لما تيجي تشتري هو بيبقى شايف الاي بي ادرس بتاعك ان  , انت عربي عربي في بتدي بقى اقعد بقى يجي لك بقى ايه فى الحاجات اللي العربي تمام طيب بعد كده هوت  , لقوائم الثانيه اللي هي القوائم الافلام دي مشكله واجهتني في افلام زي ما انت شايف كده هو قادر في الليست بتاعت الافلام ,  ملف قنوات smart s-999 , عندي مشكله في التطبيق ودي انا احاول اعملها لان المشكله من عندي انا انا لعبت في التطبيق وعمل حاولت اعمل تعديلات ,  وغير في الترجمه والكلام دوت حلال وحيد النشيد التطبيق وانزله تانى من اول وجديد الإضاءة نفس المشكله ديت ,  لازم تشيل التطبيقات نزلوا من اول وجديد على سبيل المثال اني عندي الفيلم يجري مجرد ما يشغل وابقى .

احدث ملف قنوات عربى متحرك رسيفر ismart se-10 بالقنوات الجديدة 


الفيلم بيشتغل بيجري لما بروح للبيع ال سي بناء الفيلم شغال معي كويس جدا من غير ابني مشكلة في صوت وفي ترجمة ,  وفي كل شيء ده انا هتجنن انا قعدت شويه في السيستم بتاع زي ما انت شايف كده وتحس انفصال فيلو يجيء ب , ملف قنوات ستار تراك w-smart ,  صوره روعه الصوره روعه يعني مفيهاش كلام فيلم بيجري لوجستيك المشكله دي هنشيل التطبيق اللي طالع دلوقتي اشيل التطبيق وارجع يعني اعمل له انستول من اول وجديد طيب في ايه ثاني بقى عندنا عندنا خبر وده يعني انا باقول , لحضرتك ده في أغلب الأحيان هو ده اللي هيحصل ارتفاع هيبقى موبايلك فيه في اسعار الرسيفرات انسى الاسعار القديمه  ,ملف قنوات smart fh 1 ,  اللي انت كنت بتسمع عليها النهارده اللي علمتنا بتاعت الوايرليس وصل سعرها 75 جنيه تمام و دنيتك انى  , خلاص ما بقاش في حاجه تخش من الصين بسبب المكرونه اللي عندهم ف كل ده دلوقت ابتدى يرفع في اسعار الرسيفرات  , ismart se-10 update , احنا برده على قد ما قدرنا جبنه جهاز اللي هو كريم الاساس اللي هو دريم ثلاث تسعات خلاص ان شاء الله.

تجديد كود iptv مجانا رسيفر ismart se-10 للاجهزة المنتهية الصلاحية


الفيديو اللي جاي  , بعد كده هو ده المفروض يبقى عندنا يعني فاضل لنا فيكم مشترك و هيبقى عندنا 25 الف مشترك ده انا , ismart receiver se-10 ,  يحتفل به ولا زمان وزع جهاز جائزه و 25000 ومشترك به ملايين عشان بس كان فيه واحد بيسألني بيقولي انت المفروض ,  توصل البيت 1000 مشترك من بدري لا حضرتك احنا كمية البلك اللي بنعملها لبعض الناس اللي هم المجانين ,  أو المعاقين تقدر تصميم زي ما تتمنيه بنعمل في يوم مش اقل من في لو احنا بالليل لم كان زمان , رسيفر ismart se-10 , لو وصل لل 100,000 من زمان لكن احنا 25 الف مشترك عندنا ان شاء الله يعني تقدر تقول ناس محترمه لازم تنقية صح ناس  , متنقيه صح كومنتات كويسه بيفرقش معك بشكل كويس بيقول لك على مشكلته حتى لو ما ردتش عليه نرجع تاني  , اعمل له فيديو المشكله بتاعته لان انت عشان ترد على العدد الرهيب ده كله في المشاكل التي تظهر الرد مش , ملف قنوات ismart se 10 ,  هيديني النتيجه اللي انا عايزها يعني مهما قعدت اكتب لك مش اوصل لنتيجه اللي انا عايز اوصلها لك في احسن حاجه ان انا بشوف المشكله وبعد كده ابتدي اشتغل عليها فيديو وبارد عليك فيديو

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
شفرة قناة sport 1 على اموس 2024
كود تفعيل هاها iptv 2024 مدفوع بشكل مجاني تماما
كود تفعيل هاها 2024 مدفوع أصبح مجانا 2024
server forever free
كود تفعيل alpha iptv 2024 مع التحديث التلقائي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

7 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع