القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت وملف قنوات رسيفر freesat sr4090 للاجهزة المتوقفة

سوفت وملف قنوات رسيفر freesat sr4090 للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات رسيفر freesat sr4090 للاجهزة المتوقفة


المهم انا جددت الرابط بتاع الاي بي تي في رابط مؤقت يشتغل عند حضرتك عدة ايام او يومين او كده  ,  يعني وبجد ده بحس انك لما يخلص حضرتك تحميله على من لا برده ايه رابط تحديث المهم بقى موضوع حلقتنا النهارده الجديد  ,  اللي هو كود الاكستريم كود الموجود على نمو عظام الرسيفرات عشان اشغل الانترنت وبعدين تخش على اعدادات الانترنت قدام   , حضراتكم تمام وبعدين تختار من هنا واي فاي اول واحده بالاسهم فوق وتحت وبعدين تيجي على اعدادات كوكي وتنتظر عشان يفتح المتاحة وتختار شبكة حضرتك انا عارف ان حضرتك كم كثير من حضرتك ما اعرف الطريقه بس معلش عشان الناس اللي  , freesat sr4090 ,  بيساعدني اول مره يعرفون الطريقه طبعا بتختار الشبكه بتاعتك اوكي وبعدين تكتب كلمه السر عن طريقه الكيكه اوكي برده تكتب  , عن طريق الزرار الازرق فى الريموت تف اوكي اكتب كلمة السر هتنزل صح لو عملته صح دي مش معمولة تحت  ,  هنا كدة بتتلكك صح تمام و تنزل على ربط اوكيه عن طريق الريموت هتلاقي السلسله دي عامله كده فيها اكس اتصل دلوقتي  ,  قول لنجاح الاتصال يبقي كده تمام و طبعا دي كانت طريقه سريعه ازاي نوصل الانترنت متأكد اللي هو شغال بعد ما اتاكد من الانترنت   , فلاشة freesat sr 4090 , عندنا تمام بقى من زرار منيو برده في الرسيفر ونخش على الاي بي تي في دي ان شاء الله الاكستريم هتلاقوه لا هو اللي هيكون دي هتلاقيها في معظم وكل اجهزة الصن بلص حضرتك بس هم كده تتفرجي عليها وتقف اوكي  ,  هيفتح الشاشه اللي نقدر عن طريق نضيف كود الاكستريم بتاعنا انا هاسيب له حضراتكم ثلاث اكواد منفصله للاكستريم عشان حضرتك لو في كود.


تحديث رسيفر freesat sr 4090


بيستحمل عدد معين او كده يبقى فيه اثنين بدائل فيهم ان شاء الله تكون ده ممكن يشتغل اسف عدة ايام  ,  المهم هو لو انتهى عند حضرتك هتخش مباشره ام تحمل من نفس المكان واحد مكانه لاني بجد الروابط نظيف ازاي عندنا حاجه اسمها  ,  جماعه انا يوزر نيم زي ما كنا شايفين انا واقف عليها و نتفق اوكيه عشان اضيف باسورد نفس الكلام اللي هو تادرس بغيره يعني   ,رسيفر freesat sr 4090 ,  مش كده لو جندي نيجي طبق بالتفصيل حضرتك التهاب الاسهم فوق وتحت عشان خاطر تقدر تكون رحله الخانه اللي انت عاوز   , تعدل فيها بنتك اوكي هنا يبتدي يظهر لنا لوحه المفاتيح عشان نكتب الكود بتاعنا حضرتك هتدي تكتب الكود يعني انا مثلا اكتب  , اقدام حضراتكم الكود تمام اسف يا جماعه عندي بس زورى وجعنى شويه تكتب بالحروف في طرق تدريس اح شايفين كده اهو عشان تكتب الحروف مضبوطه و ملاحظة جامده يا جماعه لازم لازم لازم الحرف الكبتل يعني الكبير   , تكتبه كبير والصغير تكتبه صغير اقول لحضرتك م ازاي نكتب الحرف صغير و ازاي نكتب وكبير لو في نقطه في الكلام النقطة هي جماعة تمام دي نقطه وتروح عليها وبعدين تتكلمين اوكي انت كده كتبت النقطة تمام وبعدين بتكمل كتاب عادي .

ملف قنوات freesat sr 4090


خالص اهو اهو ان شاء الله محدش يحمل الهم الاكواد دي انا هسيبها لحضراتكم في روابط أسفل الفيديو احدث اكواد تمام عشان الفيديو ده   , انا لو ممكن انزله بعد يوم أو النهارده او بعد يومين ممكن تبقى اكواد يعني مش مش هي اللي مطلوبه مش هي الصحيحة تكون  ,  انت فعلا ان شاء الله حضرتك هتنزل الاكواد اللي هتلاقيها تحت فى رابط اسفل الفيديو عجبك الفيديو ثاني هتلاقي تحته جميع الروابط   , معلش بقى كده النقطه دي ان في رابط واحد لي اسفل الفيديو ده يا حضرتك الفيديو الثاني الفيديو ده انا حاطت عليه كل فيديوهات  , freesat sr4090 gold ,  القناه من سوفتات وملف شفرات وملفات قنوات وفيه طيب احنا دلوقت انا ظاهر قدامي عاوز اكتب نقطتين فوق بعض   , خذوا بالكم معي بقى حضراتكم هتيجي على تحت اهو زي ما انتم شايفين الاخضر ده اسمه تغيير احنا مش عايزين الأخضر او رامز هو ده يا جماعه بقى نيجي على الاصفر عشان نجيب الرموز اهو بالريموت بتاعك اصفر اخضر اسف طيب  ,  انا دلوقتى أخذت مسافة غلط اعمل ايه هو اللي هو الاكسده اللي فوق اهو اكسب امسح بصل مقشر كده اللي هو في الخانة دي   ,   حضراتكم بص معي المؤشر ده هتلاقي تذبحوا شويه لما اجي امسحها هو انا بمسح اوكي نجاح وراء شويه تمام يبقى المسح عن طريق  ,  الزرار ده عشان حضرتك هتحتاجى الحاجات دي كلها و انت بتكتب خذ بالك معي وانا بشرح ازاى  ,  نكتب ده بيمسح تمام يا جماعه طيب انا اتى على الاخضر عشان نروح له الرموز على الأخضر تمام اخضر ارجع تاني ليه الحروف.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تجديد سيرفر جيون 2500 هيبريد 2024
مفاتيح ورموز تفعيل rich tv 2024 بطريقة مجانية
كود تفعيل mitv 2024 لمدة غير محدودة تفتح جميع الباقات
احصل علي رمز richtv user code بطريقة مجانية
code haha iptv 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

18 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع