القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت وملف قنوات رسيفر newmax 771 للاجهزة المتوقفة

سوفت وملف قنوات رسيفر newmax 771 للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات رسيفر newmax 771 للاجهزة المتوقفة


بيفكر يعني بسبب الاحداث اللي موجوده في الصين الناس ما بتنزلش الشغل ما بتروحش الدوام خلاص ,  يعني في بعض تأخيرات لكن يعني الارض حان العملية تستمر ما بين يوم أو اثنين تمام في تنفيذ الطلبات او ممكن تستمر ,  تحديث رسيفر newmax 771 , لغاية يوم 21 ضاعت قاضي انا ان يوم 21 هتكون نهاية الإجازة الصيفية خلاص كده هات اكتب معي الناشئين خلاص هنخرج منه بعد كده ,  هو الميزة بقى اللي في الجهاز دوت عندك سيرفر غير الكيلو كم خاص بالهايبر اضغط عليه واقول له اكتبه الزرار الاحمر , ملف قنوات رسيفر newmax 771 ,  اداني 355 يوم اكتفيد كلام جميل جدا هخرج وبعد كده هو ممكن ادور على اي قناه ثانيه عشان اتاكد من السيرفرات بتاعي اتقفل  , ممكن ادخل على اي قناه ثانيه زي ما انت شايف الايه ار تي على طول فتحت معي غيرك لو عنده ثلاث سيرفرات دلوقت السيرفر الرابع اللي هو بتاع الاى بى تى فى تمام لغايه كده والجهاز بصراحه عشره على عشره تمام نخرج تمام وبعد كده ,  وهو نروح على فين نروح على الاي بي تي في اللي هي الاي بي اس تمام هناء عندي هنا الاكستريم دي اللي انا اقدر ارفع بها ,  سيرفر لا نهايه اللي هو الاي بي لو انا عايز اضيفك ماشي او اشتغل على ايه على هايبر الاثنين شغالين يعني انا جربت الاكستريم  , ملف قنوات newmax nm-771 hd الاسود , عليه شغال وممتاز جدا وما فيش مشكله تمام يجي هنا هو قاتل الهايبر لايف لما هاجي اضغط هنا بيقول لي لا انا معرفكش .


تحديث رسيفر newmax nm-771 hd


انا زي ما انت شايف داونلود قفلت طب ايه بقى الحل احط له 10 تمام حدوث على الزرار الاخضر تمام ,  وهكتب 10 سبعات واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه ثمانيه تسعه عشره تمام واقول له تأكيد نعم المفروض اللي هيظهر معي التاريخ  ,ملف قنوات رسيفر newmax nm-771 ,  الاي بي تي في بالشكل ده في حاجه انا راحتها في بي فور باي لما طلعت لي التواريخ ناقصه ويقول لك انا حاطتها ,  لك في الاكونت ده هو بيبقى مدى لك حاجة فري وبعد كده هوت يكمل لك الاكتفيد بتاعك اللي هو الرئيسي تمام ندخل هنا هوت هيبتدي , بقى دلوقتي يعمل داونلود للقنوات زي ما انت شايف ايه القنوات بتاعته بي ان سبورت 1 بي ان سبورت طيب خلينا كده بص بص برمجة رسيفر newmax 771 ,  افتراء بقى خلينا نخش على الفور كي اللي هي اتقل حاجه هل بقى النت عندي يتحملها ولا لا خلاص مش عايز قصدي من الجهاز بس ,  لا اوكي خلاص نخرج بسرعه قبل ما اولد المجنونه قولي رفع عليه قضيه طيب ايه بقى القوائم الموجودة او اس ان اس دي hd حلو ,  تمام بعد كده هوت خلينا نبص على الحوامل ايه الرئيسيه ام بي سي انا مش عارف اتفرج على ام بي سي او ممكن .

ملف قنوات رسيفر newmax nm-771


تكون احد قاعد في دوله اوروبيه ما عندوش نايل سات لربنا الموضوع ده اللي هي ارتي نيوز اوكي قوائم جميله تمام تعال بقى  , نخش ليه الافلام الفوت ونشوف ايه البوست اللي موجود عنده بموت فيه صور وفيه من غير صور تمام بس اوكي يعني افلام جميله نخرج وبعد كده نخش على سيريس ايه المسلسلات اللي موجوده كويس تشكيله برده حلو بعد كده هوت هنخش على القرآن , برمجة رسيفر newmax 771 ,  شغال معنا كلام جميل تمام تبقى عندنا حاجة واحدة هو وتبرد الابليسي كبير خلينا نشوف الهوت بيرد على الموجود عليه ولا لا ولا أنا  , هانزل هم تمام مش موجود يبقى انا هبتدي انزل هوت بيرد و ارجع لك تاني طبعا انا طالب الجهاز مش متأكد بحضرتك ممكن تطلب في الرسالة لما بتعمل عمليه الشراء وتقول لو سمحت انا عايز الجهاز متاكتف عليه قمر كذا وكذا تمام تمام هانزل هوت بيرد  , تحديث رسيفر newmax nm-771 , وارجع لك ثاني طيب نزل معي قمر الهوت بيرد طبعا علشان تظهر الاقمار بتدوس على صورة رئيس مجلس اتوبيسات تختار الأقمار , تعزل علشان بس الله يحرقهم تمام حلو كده طيب عشان بس اقدر اشرح لك طريقه الترجمه او الصوت تغيير صوت المعلق معلش انا مش عارفه اغير صوت المعلق بضغط على اوديو و من كلمه اودي وبينزل تحت بفتح هنا هوت  , ملف قنوات رسيفر newmax 771 , واختار مثلا بين سبورت 3 على الصوره وقفت معي وبعد كده صوت المعلق ابتدائي تغير اللغه العربيه تمام .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل evdtv plus مجانا للاجهزة المتوقفة
اهم مفتاح كود تفعيل سيناتور 999 بلوتوث شامل 6 شهور مجانا
تجديد كود تفعيل iptv رسيفر نوفا 10000 pro plus للاجهزة المتوقفة
سوفت وملف قنوات رسيفر royal tech x3 hd للاجهزة المتوقفة
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

5 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع